100
%
#1 Tool pro zvýšení konverzního poměru
aspoň tedy u nás v H40 coworku...
Weboví Asistenti
S lidskou tváří

Naši weboví asistenti pomáhají (nejen) e-shopům dosáhnout vyššího počtu objednávek o 20 až 30 procent v řádech měsíců.

Booknout schůzku
Důvěřují nám (nejen) tyto značky:
Chatbot
Chatbot...!? 😵 Náhrada či doplnění chatbotů! 😏
Weboví asistenti ✅ 😻 > Chatboti ❌ 💀

Vedete e-shop či poskytujete služby online a poměr lidí, kteří u vás nakoupí či sjednají se blíží šanci vyhrát sportku?

Průměrný zákazník (tzn. pravděpodobně i ten váš…) stráví online nakupováním a sjednáváním 8-10 hodin měsíčně. Za tuto dobu udělá pouze 1-3 konverze.

(takže nic moc) 😢
https://www.messenger.com/messenger_photo?fbid=1007339080315410&message_id=mid.%24gABYuO-vYxWyQ8EJzLWKvv0pTZHqp

Konverzní poměr e-shopů se pohybuje typicky mezi 1-3 %, zatímco v kamenných prodejnách až okolo 20-40 %.

Vy i tak investujete desítky tisíc, stovky tisíc, miliony do reklamních rozpočtů.

Tímto toto mlýnské kolo pouze roztáčíte. Snažíte se počet nákupů, přidání do košíku, sjednání, rezervací, leadů a dalších konverzí získat tak, že stále naháníte nové a nové návštěvníky. Marně, draze, hodně draze. Ti pak přichází na web a pokud během prvních třech sekund ne-bouncnou (bounce rate) zase pryč, srovnávají, hledají, přemýšlení, až nakonec stejně většinou odchází bez nákupu, v horší variantě ke konkurenci…

https://www.messenger.com/messenger_photo/?fbid=684309150286379&message_id=mid.%24cAAAABxB_tyeQ8EVmAmKvwAb6MgAe
Stanislav Kursa
CEO a Co-Founder
Ten Týpek, který na vás mluví jako asistent tohoto webu. Na Vašem webu můžete být zase Vy. 😉

Mé jméno je Stanislav Kursa, jsem founder Creaitionu a od patnácti let, kdy jsem založil svůj první e-shop se streetwearovou módou, jsem bojoval s tím, jak v online světě předat příběh značky a produktů tak, aby to byl zážitek a abych vlastně vůbec prodal.

Po třech letech čistě online jsem začal realizovat pop-upy, jezdil prodávat na různé stánky a v ten moment jsem zjistil, jak je prodej jednoduchý, když do něj přidám autentičnost, lidskost a nadšení.

Založil jsem proto sdílený showroom s deseti českými a slovenskými značkami, kde moje prodeje oproti online klapaly násobně.

Jak to ale bývá, vše má své pro a proti…

E-shop je skvělý v tom, že je dostupný pro zákazníky 24/7/365 (+-), může na něj přijít
100 000 lidí a nic se nestane, zákazník taky nemusí nikam cíleně jezdit a trávit cestou třeba i hodiny času.

Zatímco kamenný obchod je skvělý možností si produkty osahat, nechat si doporučit vše potřebné, pro prodejce se mnohem snáz realizuje up-sell a zážitek z nákupu může být značně vyšší.

V mém případě však přišel Covid, a tak jsme pro nákladovost museli obchod zavřít a mně se v hlavě v roce 2020 začaly honit první myšlenky, jak přinést prvky typické pro kamenné pobočky i do online.

A proto toto právě teď čtete…

Weboví Asistenti vs. Chatboti/brigádníci

,,Dobrý den, jak Vám můžu pomoci? ''

...asi všichni známe. Přijde za Vámi brigádník a vy mu řeknete:

🤓

,,V pořádku, jen se koukám… ''

Ba dum tsss, jeho šance vám poradit, prodat, upsellnout a ještě vybudovat pozitivní zákaznickou zkušenost shořela jako kus papíru politého benzínem.. Nebo jako katedrála za Emmou Smetanou. 👧🔥

🙂

ALE..

když za vámi přijde proaktivní prodejce, všimne si, na co se koukáte, zmíní znalost problému a provede vás na základě toho celým procesem… To je hned jiná a možná nakoupíte víc, než bylo v plánu. 🫣

Tak to je hlavní rozdíl..

Neptáme se, jak můžeme pomoci. Pomáháme.  Spojujeme Marketing, Prodej a IT. 😎

náš (vlastně za chvíli váš...) proaktivní prodejce v online světě

Teď si asi říkáte, vždyť to je chatbot!

Akorát že... VŮBEC.

https://www.messenger.com/messenger_photo?fbid=1544721789629492&message_id=mid.%24cAAAABxB_tyeQ79vNf2KvpaDVd1bZ
Webový asistent je interaktivní ,,klikací'' pomocník
Provází zákazníka za ruku dle prodejních best-practices
Reaguje proaktivně dle chování zákazníka
Je prvkem social proof a ujištění správného výběru
Zodpovídá dotazy před tím, než vznikou
Řeší potenciální problémy, které zákazníka negativně ovlivňují
Chrání před ,,bohužel vám nerozumím, zkuste to napsat jinak'' a podobně
Neumožňuje nevěcné dotazy
Je tvořen od A do Z pro klienta a na míru

Chatbot je spíše dispečer, než prodejce.

A hlavně...

Do chatbota musíte psát ...

Což pro uživatele není ideální, protože...

https://www.messenger.com/messenger_photo?fbid=1544721789629492&message_id=mid.%24cAAAABxB_tyeQ79vNf2KvpaDVd1bZ

Příklady z praxe

Okay. Už dost kecání.

Tady nějaká ta fakta a také naši spokojení klienti.

Prohlédněte si naše vybrané realizace:

Popis dané realizace zde v tomto odstavci (nejaky fakta k tomu, treba pocet konverzi navic/prumerna doba s asistentem atd.) Doplnit videem realizace. Video idealne na full screen po spusteni, nebo pokud pujde, tak at se zapina automaticky a az po rozkliknuti se zvetsi a zaroven zapne zvuk.

Popis dané realizace zde v tomto odstavci (nejaky fakta k tomu, treba pocet konverzi navic/prumerna doba s asistentem atd.) Doplnit videem realizace. Video idealne na full screen po spusteni, nebo pokud pujde, tak at se zapina automaticky a az po rozkliknuti se zvetsi a zaroven zapne zvuk.

Popis dané realizace zde v tomto odstavci (nejaky fakta k tomu, treba pocet konverzi navic/prumerna doba s asistentem atd.) Doplnit videem realizace. Video idealne na full screen po spusteni, nebo pokud pujde, tak at se zapina automaticky a az po rozkliknuti se zvetsi a zaroven zapne zvuk.

Popis dané realizace zde v tomto odstavci (nejaky fakta k tomu, treba pocet konverzi navic/prumerna doba s asistentem atd.) Doplnit videem realizace. Video idealne na full screen po spusteni, nebo pokud pujde, tak at se zapina automaticky a az po rozkliknuti se zvetsi a zaroven zapne zvuk.

Popis dané realizace zde v tomto odstavci (nejaky fakta k tomu, treba pocet konverzi navic/prumerna doba s asistentem atd.) Doplnit videem realizace. Video idealne na full screen po spusteni, nebo pokud pujde, tak at se zapina automaticky a az po rozkliknuti se zvetsi a zaroven zapne zvuk.

Popis dané realizace zde v tomto odstavci (nejaky fakta k tomu, treba pocet konverzi navic/prumerna doba s asistentem atd.) Doplnit videem realizace. Video idealne na full screen po spusteni, nebo pokud pujde, tak at se zapina automaticky a az po rozkliknuti se zvetsi a zaroven zapne zvuk.

A další...

Funkce

Jak to probíhá?

A jaké asistent může mít funkce?

Zkráceně - dáme vám asistenta dohromady od A do Z bez starostí, Simply Clever jako Škodovka…

Funkce? Vše co si jen dokážete představit.

Interaktivní formuláře,  Slidebary, Tlačítka, Redirecty, Titulky... Cokoliv co bude potřeba.

Ať už se vám líbí Ai hlas nebo spíše hlas lidský, zvládneme oboje.

play

Hlas vytvořený AI

play

Námi vytvořený lidský hlas

Tvář vašeho asistenta vytvoříme dle vašich představ. Stačí nám pouze fotka jakékoliv osoby.

Fotografie

play

Asistent vytvořený
z přiložené fotografie

Asistenta pro jednu kategorii na e-shopu nasadíme společně!

Bez nutnosti vymýšlet a psát scénář  
Bez omezení interakcí
Bez programování a designování navíc

Nepřinášíme vašemu již takto zaneprázdněnému týmu více starostí... Přinášíme vám více konverzí a mnoho dalšího!

Booknout call